Biodata Tiz Zaqyah Pelakon Drama Sara Sajeeda. Siapa yang tidak kenal dengan pelakon yang bernama Tiz Zaqyah, Pelakon yang berpengalaman dalam industri tanah air. Beliau juga telah membawa pelbagai watak sepanjang kariernya sebagai seorang pelakon.

Pasti ada watak-watak yang menjadi ingatan anda jika menonton drama lakonan Tiz Zaqyah. Jom kita baca biodata Tiz dekat bawah ni ya.

Teringat pula drama lakonan isteri bukan untuk disewa yang menggandikan Tiz Zaqyah dengan Fattah Amin. Memang best cerita tu. Jalan cerita dia pun menarik, sebab tu aku tengok. hehe


Biodata Tiz Zaqyah Pelakon Drama Sara Sajeeda

Untuk tahun 2019, Tiz Zaqyah kembali menghiasi drama tv 3 dengan drama Sara Sajeeda. Drama ni best sebab menghimpunkan pelakon dari Pakistan dan Malaysia. Korang dah tengok ke belum?

Biodata Tiz Zaqyah Pelakon Drama Sara Sajeeda


Nama Penuh : Siti Zaqyah Abdul Razak
Nama Artis : Tiz Zaqyah
Tarikh Lahir : 25 Oktober 1988
Asal : Kuala Lumpur
Status : Bujang
IG : Instagram Tiz Zaqyah.

Kisah Cinta Tiz Zaqyah pula pernah dikaitkan dengan pelakon remy ishak satu ketika dahulu tapi hubungan mereka berakhir selepas beberapa bulan berkenalan.

baca juga : Senarai Pelakon Drama Lara Cinta Ameena

Dalam banyak-banyak pelakon lama, Tiz zaqyah antara yang mampu bertahan sehingga sekarang. Mutu lakonannya juga sentiasa mendapat pujian ramai. korang rasa best tak lakonan Tiz Zaqyah

Drama yang buat Tiz 'viral' adalah drama Nur Kasih. Memang viral gila-gila drama tu sampai semua orang masih ingat watak Nur dalam cerita tu kan. hehe Sampai jadi satu fenomena sewaktu cerita tu ditayangkan.



Biodata Tiz Zaqyah Pelakon Drama Sara Sajeeda

Aku suka tengok filem Cinta kura-kura yang tiz zaqyah berlakon dengan Zizan rasanya. Lawak cerita tu. hehe korang tengok tak?

Beliau juga telah memenangi anugerah sepanjang karier beliau. Semoga beliau terus sukses dalam dunia seni tanah air. jom kongsikan entri berkaitan biodata ni dengan rakan-rakan anda yang lain.




Jangan lupa tengok drama terbaru lakonan Tiz Zaqyah di TV 3 tau! Rugilah kalau tak tengok drama best tu kan. hehe

Sekian.

Post a Comment

Previous Post Next Post