SENARAI PELAKON DRAMA LARA CINTA AMEENA !

SENARAI PELAKON DRAMA LARA CINTA AMEENA ! | Drama yang menggantikan Drama Umairah ini bakal bersiaran pada 30 November 2016 . Drama ini di bintangi oleh Raja Afiq dan pelakon berpengalaman iaitu Tizz Zaqyah. Dalam episod pertama semalam, jalan cerita agak baik bagi aku lah. korang rasa macam mana ? oh ya, Berikut merupakan SENARAI PELAKON DRAMA LARA CINTA AMEENA !


SENARAI PELAKON DRAMA LARA CINTA AMEENA !


SENARAI PELAKON DRAMA LARA CINTA AMEENA !

TAJUK DRAMA : DRAMA LARA CINTA AMEENA
Bil Episod : 15 
Tarikh Mula Siaran : 30 November 2016
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon : Raja Afiq, Tiz Zaqyah, Zarina Zainoordin,Danish Hazriq, Fazlina Ahmad Daud, Fazren Rafi, Lia Natalia, 

Artikel berkaitan : Biodata Raja Afiq   Biodata Tiz Zaqyah
Drama yang di bintangi oleh Tiz Zaqyah pasti akan melibatkan emosi yang kuat. hehe Apa pendapat korang mengenai SENARAI PELAKON DRAMA LARA CINTA AMEENA ! kalau yang dah tengok drama lara cinta ameena ini, korang rasa okay ke raja afiq berlakon dengan tiz zaqyah ? ke ada cadangan lain .


Sekian.

Jom like Page admin untuk info menarik !

0 comment... add one now

jom komen.. ^_^.. tinggal kan link blog korng juga k..t aku nk jalan2 yaa.. (^_^)