Biodata Noorshila Amin, Peserta Gegar Vaganza 2019

Biodata Noorshila Amin, Peserta Gegar Vaganza 2019 (gv6). Siapa tidak kenal dengan penyanyi hebat era 90 an ini. Lagu Kad Ucapanmu yang menjadi siulan para remaja ketika itu masih segar sehingga ke hari ini.

Setelah lama menyepi, Noorshila kembali untuk menghiburkan para peminatnya. Dia bakal tampil sebagai salah seorang peserta gegar vaganza 2019.

[ Dah Baca? ] Biodata Wann Bossanova GV 6.

Aku yakin tujuan utama noorshila amin menyertai GV 2019 pasti untuk mengubat rindu para peminatnya di samping mencuba nasib untuk kembali ke pentas seni tanah air.

Biodata Noorshila Amin, Peserta Gegar Vaganza 2019

Korang masih ingat lagu-lagu yang pernah dinyanyikan oleh noorshila amin? Jom komen lagu kegemaran korang di ruangan komen di bawah.

Biodata Noorshila Amin, Peserta Gegar Vaganza 2019


Nama Penuh : Noorshila Binti Amin
Nama Artis : Noorshila Amin
Asal :
Umur : 55 tahun
Lagu Popular : Kad Ucapanmu dan Rambu Ramba.

IG: Instagram Noorshila Amin

* korang boleh follow Instagram noorshila untuk update terkini kerjaya beliau.

Anda rasa, Dia dapat berikan cabaran tak kepada peserta lain dalam gegar vaganza musim ke 6 ini? Pasti aura dia masih kekal sehingga ke hari ini. Sebut jer nama dia, semua orang kenal.


Biodata Noorshila Amin, Peserta Gegar Vaganza 2019

Info Tambahan.

 Suami kepada Noorshila amin bernama Norrizan dan perkahwinan mereka masih kekal sehingga hari ini . Mereka dikurniakan 4 orang anak.

Walau jarang keluar tv, Noorshila masih membuat persembahan di majlis-majlis dan sebagainya.

Akhir sekali, semoga berjaya buat penyanyi lagenda ini dan harapnya dia dapat memberikan sesuatu di pentas gv 6 nanti. Jangan lupa beri sokongan anda kepada Noorshila Amin!



Previous Post Next Post