Biodata Hady Mirza, Peserta Gegar Vaganza 2019

Biodata Hady Mirza. Salah seorang peserta gegar vaganza 6 (GV6) ini juga antara penyanyi yang pernah terkenal satu ketika dahulu. Hady Mirzza pernah menjuarai rancangan realiti Singapore Idol dan Asian Idol satu ketika dahulu. Ya, dia merupakan artis dari Singapura.

Kini dia mencuba nasib sebagai peserta gegar vaganza 2019. Mampukah dia mengembalikan kegemilangannya selepas GV ini? Sama-sama kita tunggu kemunculannya ya. biodata penyanyi hady mirza ada di bawah ya.


Biodata Hady Mirza



Update terkini, Hady mirza akan menyertai All Star Gegar Vaganza GV10 yang akan bermula pada 24 September 2023 ini. Sudah pasti ia akan memberi cabaran yang lebih besar selepas dia bergelar juara gv6 yang lalu.

Mampukah hady memberikan yang terbaik dalam persembahannya. Aku dah tengok instagram dia, nampak macam akan ada kejutan dari penyanyi ini dan pasti dia memerlukan sokongan peminatnya.

Biodata Hady Mirza, Peserta Gegar Vaganza 2019

Dah baca ? : Biodata Wann Bossanova , Biodata Naqiu Boboy.

Hady Mirza ni dulu bercita-cita mahu jadi pemain bola, tapi rezeki dia dalam bidang seni. hehe Dapat jadi artis rakaman dan dia terus melupakan cita-cita menjadi pemain bola.

Unik juga si hady ni kan. hehe

Biodata Hady Mirza, Peserta Gegar Vaganza 2019


Nama Penuh : Muhammad Mirzahady bin Amir
Nama Artis : Hady Mirza
Asal : Singapura
Umur : 43
Lagu terkenal : Angkasa dan Berserah
Ig ; Instagram Hady Mirza

[Dah Join ?] Group fb Fans Gegar vaganza 2019?  Join disini (klik).

Sewaktu dia menghilangkan diri dari dunia Seni, Hady banyak melakukan kerja-kerja untuk menampung sara hidupnya. Antara pekerjaan yang dilakukan adalah sebagai pemandu Grab di singapura, Mutawwif Umrah dan juga berniaga secara kecil-kecilan.

Biodata Hady Mirza, Peserta Gegar Vaganza 2019

Nampak macam strugle sungguh Hady kan. Tak apa, mana tau, rezeki hady dalam gegar vaganza ke 6 ni kan. Kita harap dia dapat perfom dalam rancangan ni seterusnya dapat merubah hidupnya.

Semoga berjaya buat Hady Mirza!

Mana peminat Hady ni? jom komen dekat bawah! hehe

Previous Post Next Post