Senarai Pelakon Drama Cinta Belum Tamat Tempoh

Senarai Pelakon Drama Cinta Belum Tamat Tempoh. Mulai 4 September ini, Astro Ria akan mula menayangkan drama baru bagi menggantikan drama sweet dreams. Drama ini akan dibintangi oleh Nafiz Muaz, Fendy Bakry dan Bella Astillah sebagai peneraju utama.

Anda dah sedia untuk drama baru ini? hehe Baik sebab ramai yang tak sabar nak tengok, jom terus baca dekat bawah ni ya.

Pelakon Drama Cinta Belum Tamat Tempoh


Jumlah Episod : 16 episod
Waktu Tayangan : Isnin-Khamis, 10:00 malam
Saluran Tayangan : Astro Ria

Senarai Pelakon Drama Cinta Belum Tamat Tempoh


Ini pula senarai pelakon yang turut sama membintangi drama ini. Mereka adalah Hun Haqeem, Dayang Areeda, Haleeda Mazlin, Sissy Imann, Darwish Mikael, Zailin Aqeesha, Fikry Kiki,


Sinopsis cinta belum tamat tempoh


Qaisara (Bella Astillah) bekerja keras meneruskan kehidupan bersama adiknya, Qhalish( Hun Haqeem) selepas kematian orang tuannya. sehinggakan dia berjaya membuka sebuah kafe.

Kini adiknya, Qhalish sudah dua tahun bertunang dengan Arisa dan merancang untuk berkahwin namun terpaksa menangguhkan hasratnya itu kerana mahu menjaga hati kakaknya yang belum berkahwin. Dia bimbang untuk langkah bendul.

Qhalish mempelawa sahabat baiknya, Radin (Nafiz Muaz) untuk menjadi abang iparnya. Selepas mendapat pelawaan Qhalish dan juga desakan daripada mamanya untuk berkahwin, Radin mengambil keputusan untuk mengenali Qaisara dengan usahanya sendiri.

Tak sabar nak tengok drama ni kan. Takpa kita tunggu 4 sept ini.
Selamat menonton!

Previous Post Next Post