Ini Tetamu I Can See Your Voice Malaysia Musim 2 Minggu 13. Hujung minggu ini rancangan ini akan bersiaran seperti biasa. Minggu lepas ramai yang agak bengang dengan tetamu undangan kita iaitu mas idayu.

Katanya terlalu berlagak. Macam aku cakap dalam entri sebelum ini, Aku yakin dia dalam karakter jer tu. bukan betul-betul pun. hehe Selain mas idayu, kita ada juga Kak lina pompom dan juga penyanyi rap, Amanra!

Siapa pula tetamu kita minggu ni ya? hehe

Ini Tetamu I Can See Your Voice Malaysia Musim 2 Minggu 13


Untuk minggu ini kita ada Mark Adam sebagai tetamu jemputan. Aikk? Mark adam bukan ke penyiasat. haa aku pun terkejut juga bila tengok sedutan minggu ini. Mungkin sebagai Special episod kot tu yang diorang ambil mark tu. Atau mungkin emergency tetamu asal tak dapat datang.

Ini Tetamu I Can See Your Voice Malaysia Musim 2 Minggu 13


Macam-macam mungkin keluarkan. hehe kita tunggu pengumuman mereka nanti. Selain mark, kita ada juga 3 orang lagi tetamu sebagai penyiasat. Mereka adalah Lisa Surihani, Chef Anis dan juga Nad Zainal !

Fuhh meriah lah minggu ni! tak sabar nak tengok episod 13 ni kan. hehe jom layan sedutan dia dulu.




hehe

Tunggu hari ahad ni!

Post a Comment

Previous Post Next Post