Biodata Bella Astillah Pelakon Drama Cinta Belum Tamat Tempoh. Mulai 9 september 2019, drama lakonan bella ini akan mula bersiaran di Astro Ria untuk Slot MegaDrama. Ramai yang menantikan drama ni sebab nak tengok macam mana bekas isteri kepada Alif Aziz ini berlakon. Bella pun katanya nervous nak tunggu respond dari penonton.

Biodata Bella Astillah Pelakon Drama Cinta Belum Tamat Tempoh


Tapi sebelum itu, jomlah kita berkenalan dengan pemilik nama Bella Astillah ini.

Biodata Bella Astillah Pelakon Drama Cinta Belum Tamat Tempoh


Nama Penuh : Dayang Nabellah Binti Awang Astillah
Nama Artis : Bella Astillah
Umur : 25 tahun (2019)
Tarikh lahir : 15 Mac 1994
Asal : Sabah

Bella kerap mengemaskini instagramnya. Jadi kalau korang nak follow ig bella, boleh follow disini (klik).

Bella ni sebenarnya dah lama ada dalam dunia seni. Kemunculan Pertama dia sewaktu dia bersama adik beradiknya dalam kumpulan' Adik-adik Mutiara' yang menyanyi lagu-lagu kanak-kanak satu ketika dahulu.

Patutlah ramai yang puji suara bella ni sedap. Semoga lepas ini rezeki bella makin murah dan diberkati.

Bagi yang tak sabar nak tengok drama terbaru ini, jangan lupa saksikan di Astro Ria pada setiap hari isnin hingga khamis jam 10 malam tau.

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post