Tetamu Undangan I Can See Your Voice 2019 Minggu 8. Sejak minggu lepas lagi, ramai peminat rancangan ini dah mula tanya siapakah tetamu untuk minggu ini. Aku pun tak sabar nak tengok siapa.

Tetamu Undangan I Can See Your Voice 2019 Minggu 8

Hari ini, TV3 dah buat pengumuman siapa penyanyi tersebut dan aku yakin mesti ramai yang tak sabar nak tengok aksi artis ini.

Tetamu Undangan I Can See Your Voice 2019 Minggu 8


Beliau adalah Haqiem Rusli!
Mesti ramai peminat Haqiem ni kan.


Tonton juga : Ramai cair dengar Kapten Keselamatan Menyanyi.

Seperti biasa, tugasan Haqiem adalah untuk mencari penyanyi sebenar dan menyingkirkan para penyamar. Oh ya, sebenarny Haqiem dah pernah menyertai rancangan ini pada musim lepas.

Jadi rasanya tak ada masalah untuk dia memilih dengan betul kan. Takpa-takpa, kita tengok episod ini nanti.

Selain Haqiem kita ada Fadhlan Hazim dan Bell Ngasri untuk menolong meneka dengan tepat dan betul. hehe Mesti meriah set minggu ni kan. hehe

Aku juga nak bagitau yang hari ahad ini adalah hari raya Aidil adha. Rancangan ini tak bercuti dan ia diteruskan tayangan seperti biasa. Jangan terlepas episod ini sudah lah yer. hehe

Selamat menonton.



Post a Comment

Previous Post Next Post