Ramai Cair Dengan 'Kapten Keselamatan' Menyanyi. Minggu ini rancangan I Can See Your Voice Malaysia menemui peminat. Minggu ini tetamu undangan kita adalah Floor 88 , Sheery Alhadad dan juga Fatin Afeefa.

Antara ramai-ramai peserta yang terlibat minggu ini, salah seorang yang menjadi tumpuan penonton adalah Kapten Keselamatan.

Korang nak tahu sebab apa? Jom layan dekat bawah ni dulu ya.

Tarikh : 4.8.2019
Masa : 9 pm

Ramai Cair Dengan 'Kapten Keselamatan' Menyanyi


Betul ke suara dia power? Sebab apa mark adam buat muka macam tu? haha jom tengok.

Ramai Cair Dengan 'Kapten Keselamatan' Menyanyi



Siapa Kapten Keselamatan ini? Mesti ramai yang nak tahu siapa dia kan.

Nama Penuh : Muhammad Aswan Bin Musa
Asal : Sabah
Umur :31 tahun
Pekerjaan : Pengawal keselamatan.

Korang dah tengok ke belum? Padukan suara dia. Ini semua salah mark adam. Saja ja nak salahkan kumpulan Floor 88 supaya salah teka kan. haha

Lawak lah. Semoga rezeki Kapten akan  dimurahkan dan dapat tembus dalam dunia seni kita. Bakat dah ada, cuma tunggu orang panggil jer kan.

Netizen buat kerja anda !

hehe

Selamat menonton.

Post a Comment

Previous Post Next Post