'Muzik Takade Batas' buatkan Janna Nick Terguling. Siapa ni buat Janna macam tu. haha Minggu ke enam ini ada seorang peserta yang diberi gelaran muzik takade batas. Dia antara peserta yang dipilih oleh Siti Sarah untuk disingkirkan.

Masa sebelum disingkirkan, Janna nick diminta untuk memberi komentar mengenai suara dia supaya mempengaruhi Siti Sarah supaya tidak memilik peserta ini. Tapi ia ternyata tak membantu pun. haha

'Muzik Takade Batas'


last-last kena pilih juga.

Persembahan Peserta lain

a. Pensyarah Masa Depan.
b. Skuasy Skuash .


Lepas Muzik Takade batas ni menyanyi jer, terus janna nick terguling dekat tempt duduk dia. Nak tahu tak sebab apa? Jom tengok dekat bawah ni.





Profil Muzik Takade Batas.


Nama Penuh  : Noor Fateha Binti Ahmad Azhar.
Umur : 20 Tahun
Pelajar.

Amacam suara dia. sedap ke idok ? Sekarang baru korang tahu kena janna terguling-guling dekat atas tu. hehe

Apa-apa pun tahniah sis sebab berjaya memberanikan diri untuk menyanyi di atas pentas. bukan mudah untuk beraksi diatas situ kan.

Good Job!

Post a Comment

Previous Post Next Post