Senarai Pelakon Cerekarama Atas Satu Janji. Sebuah cerekarama akan ditayangkan malam ini yang bertajuk Atas Satu Janji. Cerekarama ini dibarisi pelakon seperti Amar Bahrin dan Nur Risteena.

Dengar kata, drama ni penuh dengan emosi. betul ke? Korang boleh baca sinopsis dibawah ini. Sebenarnya aku tertanya-tanya lama tak nampak Nur Risteena ni berlakon kan. hehe Agak sunyi juga dia dalam drama tempatan.

Mungkin ada projek yang belum ditayangkan kot sebab tu tak nampak dia dalam tv. Amar pula sunyi sejak berumah tangga. hehe kemain dulu dua orang ni antara pelakon yang mewarnai drama kita kan.

Kalau tiba-tiba hilang tu, boleh juga kita perasan. hehe


Senarai Pelakon Cerekarama Atas Satu Janji

Senarai Pelakon Cerekarama Atas Satu Janji


Waktu Tayangan : Sabtu, 27 Julai 2019, 10:00 malam
Saluran Tayangan : Slot Cerekarama TV3
Senarai Pelakon : Amar Baharin, Sasqia Dahuri, Risteena Munim, Putri Luvvna Wilma

Sinopsis Cerekarama Atas Satu Janji.


Ringkasan untuk cerekarama tv3 atas satu janji ini adalah ia mengisahkan Amar terpaksa berkahwin dengan Maria, gadis pilihan ibu bapanya. Dia berbuat demikian demi anaknya, Ara. Namun, Ara sebenarnya tidak setuju kerana tidak ingin berkongsi kasih sayang.

Tidak lama kemudian, Amar meninggal dunia. Bermulalah kisah Ara dan Maria. Adakah Ara mampu menerima Maria sebagai Ibunya? atau tidak? korang kena tengok cerita ni malam ini ya.

Episod Penuh 


- Kami akan kemaskini dari masa kesemasa.




Post a Comment

Previous Post Next Post