Senarai Pelakon Drama Diari Ramadan Rafique Reunion 2019. Wah! mesti ramai yang tak sabar untuk menonton drama legend ni kan. hehe Antara drama yang paling diminati ramai satu ketika dahulu adalah Drama Diari Ramadan Rafique tau.

Dulu-dulu,waktu bulan puasa saja ada gambar ni. Jadi terjegaklah depan tv untuk tengok cerita ni kan. hehe Kini diorang kembali dengan drama reunion yang menghimpunkan pelakon-pelakon asal cerita ini.

Drama Diari Ramadan Rafique Reunion 2019


Info Drama

Bil Episod : 4 episod
Tarikh Mula Tayangan : 12 Mei 2019
Waktu Tayangan : Ahad, 9:00 malam
Saluran Tayangan : TV3

Senarai Pelakon Diari Ramadan Rafique Reunion


Bagi yang merindui pelakon-pelakon cerita ni kan, ini senarai pelakon yang terlibat untuk korang.

Mirsad Kulasic( Rafique ) , Normah Damanhuri, Mysarra Syahfiedzrien, Kamarul Eqif, Ali Murtadha, Iris Alessandra, Nur Damia Danisha, Sherry Ibrahim, Roy Azman, Rozita Che Wan, Zed Zaidi, Zarynn Min, Puteri Khareeza, Elly Mazlein, Norish Karman, Norzamzam Kamarul Ridzuan, Mohd Thaqif, Mohd Al Haiqal, Mohd Syahril Senggari

Korang paling rindu nak tengok siapa? Aku nak tengok si rafique tu. hehe kemain dah besar dah dia kan.


Video Promo

Sinopsis 


Perjalan kisah ramadan si Rafique diteruskan lagi.

Agaknya macam mana diorang akan lalui musim ramadan kali ini ya? Tak sabar pula nak tengok kan. Jangan terlepas pula sudah lah yer.

Drama Diari Ramadan Rafique Reunion pelakon

Kalau terlepas, korang cepat-cepat cari episod tu dekat page ni >> Kataubaid << nanti aku update episod penuh di sana ya.

Episod Penuh 


Aku update dekat sini lah yer.

- Episod 1

-

Selamat menonton.


1 Comments

  1. seyes rindu gila kat rafique. dedulu tengok kecik ja kan. geram nau. hahahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post