Recents in Beach

BIODATA SYAZUWAN HASSAN

BIODATA SYAZUWAN HASSAN PELAKON DRAMA DIA MENANTU RAHSIA |  Mengorak langkah ke dalam dunia lakonan menjadikan Syazuwan Hassan sebagai pelakon yang versatile. Kini beliau menjadi pelakon dalam cerita dia menantu rahsia. Beliau yang di gandingkan dengan Mona Allen dan juga Raysha Rizrose berjaya membentuk keserasian dalam lakonan mereka. Jom berkenalan dia, boleh baca biodata syazuwan hassan di bawah ini .

BIODATA SYAZUWAN HASSAN

Dia juga membawa watak Aiman dalam drama lelaki itu pemilik hatiku. Watak yang sweet jer dalam drama tu kan. hehehe

BIODATA SYAZUWAN HASSAN !


Nama Penuh : Muhammad Syazuwan Bin Hassan
Nama Artis : Syazuwan Hassan
Tarikh lahir : 27 tahun (2917)
Asal : Selangor
Instagram : Ig Syazuwan Hassan.

Aku baru kenal dengan Syazuwan Hassan ni bila ada drama Sein daln Luna. hehe Apa-apa pun lepas baca Biodata Syazuwan Hassan ini barulah kita kenal siapa Syazuwan kan. sebelum ini tak kenal. Semoga rezeki syazuwan semakin murah dan terus berjaya dalam dunia seni.

Sekian.

Post a Comment

1 Comments