Cerekarama Lelaki Kelas Sebelah. Sebenarnya drama ini merupakan drama khas yang dibuat untuk Anugerah Juara Lagu 33 nanti. Kiranya macam nak bagi aura Ajl sebelum ia berlangsung.

Sebab itu, cerekarama ini dibintangi oleh  Nabila razali dan juga Ismail Izzani sebagai pelakon utama mereka. Nak tahu hebat tak hebat diorang berlakon, korang kena tengok sampai habis cerita ni tau.

Waktu Tayangan : Sabtu, 19 Januari 2019, 9:00 malam
Saluran Tayangan : Slot Cerekarama TV3
Senarai Pelakon : Nabila Razali, Ismail Izzani, Adam Shadan, Alya Iman, Najua Pramlee, Luqman Hafidz

Cerekarama Lelaki Kelas Sebelah


Sinopsis Lelaki Kelas Sebelah


Selepas kematian ibu dan ayahnya, Nona tinggal bersama mak cik dan abangnya, Bawan. Kemudian, Nona meminati Anas, seorang penyanyi instafamous yang juga belajar di kolej yang sama dengannya.

Nasihat abang dan keluarga dia pun dah tak dilayan. Yang dia tahu, Dia suka budak lelaki kelas sebelah tu.

Nak tahu apa yang jadi pada Nona ? Jom kita tengok malam ini di tv 3 !

FULL Cerekarama Lelaki Kelas Sebelah 


Bagi yang terlepas cerita ni , korang boleh layan dekat bawah ni tau !




Jom like page >> Kataubaid << untuk kemaskini terkini .

Post a Comment

Previous Post Next Post