Type something and hit enter

author photo
By On
Senarai Lagu Konsert Gegar Vaganza 2018 Minggu 5. Memasuki minggu kelima ini, bilangan peserta sudah semakin berkurang. Cabaran yang perlu di bawa juga makin mencabar.

Mampukah peserta mempersembahkan lagu mereka minggu ini ?

Atau akan ada yang tercicir markah lagi seperti sebelum-sebelum ini.

lagu Gegar Vaganza 2018 Minggu 5


Kita harap tak ada masalah untuk para peserta kekal fokus menjelang hari persembahan gegar vaganza nanti.

Ini Lagu Konsert Gegar Vaganza 2018 Minggu 5 



AMELINA - Pelangi Petang (Sudirman Haji Arshad)

BILLY ZULKARNAIN - Antara Anyir & Jakarta (Sheila Majid)

DIA FADILA - Menghitung Hari (Salamiah Hassan)

FARAWAHIDA - Kau Merubah Segalanya (Fauziah Latif)

FORTEEN - Hatiku Luka Lagi (Black Dog Bone)

HETTY SARLENE - Mawar Putih Untuk Mama (Sharifah Aini)

MAYA - Sekadar Di Pinggiran (Francisca Peter)

NORYN AZIZ - One Night Only (Jenifer Hudson)

ZAMANI - Mengapa Perpisahan Yang Kau Pinta (Flybaits)

Sedikit ringkasan keputusan minggu 4, peserta Noryn Aziz menjuarai minggu tersebut dan diikuti oleh Maya. Siapa pula yang akan memenangi persembahan minggu ke 5 ?

Lagu minggu 5 ni nampak macam memberi kelebihan kepada peserta.
orang cakap ' lagu kena dengan suara ' mereka.

mesti tak sabar nak tunggu Ahad ni kan. hehe

Kita tunggu hari ahad ini ya !

Tak sabar dah nak tengok persembahan mereka.

hehehe

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment