Type something and hit enter

author photo
By On
Malam ini akan ditayangkan cereka ahad yang bertajuk Drama Pergilah Cinta. Ini merupakan tayangan ulangan kerana drama ini pernah ditayangkan dah sebelum ni. kalau korang pernah tengok tu, kiranya dia ulangan lah kan. hehe

PELAKON

Senarai Pelakon Drama Pergilah Cinta ini adalah Fahrin Ahmad, Diana Danielle, Raja Afiq, Sasqia Dahuri, Munaabella, Marissa Yasmin

Cerekaahad Drama Pergilah Cinta


SINOPSIS

Sinopsis Drama cereka ahad Pergilah Cinta mengisahkan tentang Reza yang mempunyai Isteri yang kemurungan, namanya liyana. Liyana menjadi sedemikian setelah kematian ibunya. Reza sudah mencuba sedaya upaya mengembirakannya.

satu hari, Liyana meninggalkan reza dan memohon cerai. Reza syak ini angkara fazley rakannya. Liyana berkahwin dengan fazley tetapi tidak lama selepas itu mereka bercerai.

liyana mahu kembali kepada reza. reza pula masih sayangkan dia namun dia tidak mahu rujuk kembali.

adakah liyana dan reza akan berkahwin kembali ? jom tengok drama pergilah cinta ini .

INFO DRAMA

Tarikh Tayangan : 1 july 2018 , tayangan pertama pada : 27 jun 2017
Masa tayangan : Ahad, 9 malam


Click to comment