Biodata Diana Danielle Pelakon Drama Raisha

21 September 2017

Assalamualaikum, Hari ini aku nak kongsikan dengan korang mengenai seorang artis terkenal tanah air. Dia merupakan pelakon drama Raisha. Orang yang aku maksudkan adalah Diana Danielle. Mesti korang kenal dengan diakan yang juga merupakan isteri kepada Farid Kamil pelakon kacak dan orang cakap Hero Malaya lah kan. hehe Disebabkan diana berlakon watak raisha. jadi aku kongsikan Biodata Diana Danielle untuk bacaan korang.


Biodata Diana Danielle
Biodata Diana Danielle



Biodata Diana Danielle Pelakon Drama Raisha


Dekat bawah ni ada biodata diana danielle , ini pun aku godek-godek dan jumpa. Diana ni ramai orang kenal sebab dari kita muda-muda dia pun muda dah pandai berlakon. kira dia heroin malaya juga kan. tak silap aku, dia sezaman dengan Intan Ladyana, Lisa Surihani kan. Watak Raisha dalam drama Raisha ini pun antara drama terbaru lakonan diana.

Nama Penuh: Diana Danielle Danny Beeson
Nama Artis : Diana Danielle
Tarikh Lahir : 22 November, 1991

Asal : Dilahirkan di Houston, Amerika Syarikat
Instagram : https://www.instagram.com/dianadanielleb
Facebook : https://www.facebook.com/DianaDanielleB/
Gambar sumber : Instagram Diana Danielle

Biodata Diana Danielle
Biodata Diana Danielle

2 ulasan:

Kataubaid© .