Type something and hit enter

author photo
By On
Malam ini, di Astro akan ditayangkan drama ' Jihan Nak Disiplin Anak ' sempena hari raya kali ini. kalau anda perasan setiap tahun akan ada cerita berkaitan jihan ini di Astro. Dapat juga tengok dia berlakon kan.

Drama Jihan Nak Disiplin Anak


PELAKON

Senarai pelakon Drama Jihan Nak Disiplin Anak ini terdiri daripada  Jihan Muse, Ungku Hariz, Rania Humaira, Haeriyanto Hassan.

SINOPSIS

Untuk drama jihan ni, sinopsis dan jalan ceritanya adalah mengisahkan tentang Jihan dan Suaminya, Ungku Hariz. Tugas mereka kali ini memang mencabar apabila anak mereka tidak mahu pulang ke kampung untuk beraya.

macam-macam strategi dilakukan untuk anak sorang mereka tu. hehe

aku tengok iklan dia pun dah kelakar. tambah-tambah dengan pelakon cilik adik rania yang comel tu lak. memang seronok kalau dapat tengok malam ni.

INFO DRAMA

Tarikh : 16/6/2018
Masa : 9 Malam
Saluran ; Astro Citra .

jom tengok cara jihan nak disiplin anak dia malam ini !

Click to comment