Type something and hit enter

author photo
By On
Drama baru yang aku nak kongsikan ini merupakan DRAMA TERATAI KEMBOJA. Siapa pelakon drama ini?

Pelakon Cerita teratai kemboja adalah Adi Putra, Elly Mazlein , Fasha Sandha dan Nafiz Muaz. WOW ! hebat sungguh pelakon drama ni kan. semuanya mempunyai karakter tersendiri dalam dunia lakonanan.

rugi tau kalau anda tak tengok !

pelakon teratai kemboja

Senarai Pelakon Drama Teratai Kemboja



Adi Putra
Fauzi Nawawi
Fasha Sandha
Noralbaniah
Elly Mazlein
Ikhlas Jalil
Hasnul Rahmat
Sabhi Saddi
Nafiz Muaz
Zila Bakarin
Damia Qaissarah
Nadia Brian





→  Bil Episod : 21 episod
→  Tarikh Mula Tayangan : 13 April 2018
→  Waktu Tayangan :  Rabu-Jumaat, 9:00 malam
→  Saluran Tayangan : TV3


Drama ini mengisahkan tentang kehidupan suami isteri yang tidak sehaluan. Fikri dan Hanani , mereka berkahwin sejak dari universiti lagi. namun selepas itu ada beberapa perkara yang membawa kepada tidak sehaluan mereka.

Fikri kemudian membawa diri ke kemboja. Di sana dia bertemu dengan Nur Hidayah. Kemudian dia berkahwin dengan hidayah di sana.

Apa yang terjadi selepas itu ? itu anda kena tengok sendiri dalam drama ini lah ya. hehe

Gambar Pelakon drama ini ..

pelakon drama teratai kemboja

Senarai Pelakon Drama Teratai Kemboja



Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment