Senarai Pelakon dan Sinopsis Cerekarama Azam. Malam ni ada drama 'azam' dekat tv 3. drama ni akan ambil slot cerekarama tau.

Waktu Siaran : Sabtu, 24 Februari 2018, 10.00 malam
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon : Nafiz Muaz, Hanna Aqeela, Amirul Faqeem, Fadlan Hazim, Rosnah Johari

Sinopsis Cerekarama Azam


Sinopsis azam ini berkisar mengenai seorang lelaki yang lurus bendul. Namanya Azam . Semua benda yang di suruh akan dituruti olehnya. disebalik kekurangan yang ada padanya, dia jarang bergaul dengan orang ramai.

Senarai Pelakon dan Sinopsis Cerekarama Azam


Satu hari dia berjumpa dengan dua orang yang tidak dikenali. Mereka ini berniat jahat dan ingin mempergunakan azam. mereka mula-mula sangat baik dengan azam tetapi akhirnya mereka menyuruh azam buat perkara tak elok.

korang nak tahu tak apa kesudahan cerita ini? haaaa... itu korang kena tengok malam ni. hehehe

Cerekarama Azam FULL


Disebabkan cerita ini pernah ditayangkan sebelum ini,jadi dah ada lah yang upload di Youtube kan. Kalau korang nak tengok, boleh layan dibawah ini ya.




Ramai yang cakap cerita ni best. Rugilah kalau korang tak tengok.

Selamat Menonton !

Post a Comment

Previous Post Next Post