Senarai Pelakon Drama Bilo Nogori Jupo Kelate di TV 3

Pelakon Drama Bilo Nogori Jupo Kelate



Senarai Pelakon Drama Bilo Nogori Jupo Kelate. Hai korang, hari ni aku nak kongsikan dengan korang mengenai drama ' BILO NOGORI JUPO KELATE '. drama ni baru jer mula ditayangkan di tv 3 sejak semalam. antara pelakon yang membintangi drama ni adalah Mia Ahmad dan juga Nazrief Nazri tau. agak-agaknya lah kan apa sinopsis cerita ni kan.

nampak macam best jerrr.. hehe

Senarai Pelakon Drama Bilo Nogori Jupo Kelate


antara barisan pelakon yang menjadi tulang belakang dalam cerita ni adalah Nazrief Nazri, Mia Ahmad,Tisha Shamsir Alam, Hanna Aqeela, Didie Alias, Kamarool Haji Yusof, Kuna Muzani, , Adam Shadan.

Drama bila nogori jumpa kelate ni mempunyai 24 episod dan kesemuanya akan bersiaran pada setiap hari isnin hingga khamis pada jam 6.30 petang sebelum drama kekasih paksa rela.

Sinopsis bilo nogori jupo kelate adalah mengisahkan Noah dan juga Safiya yang baru berkahwin setelah 6 bulan berkenalan. mulanya mereka mempunyai pasangan sendiri, tapi disebabkan terputus ditengah jalan, maka diorang nekad berkahwin berdua.

bila berkahwin, satu perkara yang muncul iaitu perbezaan budaya dan adat. seorang dari negeri sembilan dan seorang lagi dari kelantan. bila dua adat bertembung, agaknya apa yang berlaku ?

Kebabooom !
MELETOP

agak-agaknya mampukah safiya dan noah mengamalkan adat mereka sendiri ? atau sebaliknya. jangan lupa tengok tau pelakon bilo nogori jupo kelate ni beraksi. mesti lawak habis kan. hehehe

Silakan Share !

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.