Type something and hit enter

author photo
By On
Pelakon Drama Kekasih Paksa Rela

Senarai Pelakon Kekasih Paksa Rela. Drama baru ni akan mula ditayangkan pada 26 Disember 2017 ni tau. alah minggu depan jer. hehe drama ni akan menggantikan drama lelaki itu pemilik hatiku yang sedang ditayangkan di tv 3 sekarang ni. Lama tak nampak Remy Ishak dalam slot drama petang kan. hehehe mesti ramai yang akan menonton drama ni kan.


Senarai Pelakon Drama Kekasih Paksa Rela


' barisan pelakon kekasih paksa rela ' ni antaranya adalah Remy Ishak , Intan Najuwa , Ain Edruce, Afzan Rahman, Dayang Areeda, Emeleda Rosemila, Jalaludin Hassan, Fizz Fairuz, Aman Graseka, Nynaa Harizal.


Info lain berkaitan drama ni adalah

Tarikh Mula Siaran : 26 Disember 2017
Saluran Siaran : TV3




Pelakon Drama Kekasih Paksa Rela


Sinopsis kekasih paksa rela adalah drama ini mengisahkan tentang kisah kehidupan kekeluargaan yang diuji. Adham dan Rosnaida berkahwin tanpa pengetahuan bapa mereka selepas mereka tamat belajar.

dari sinilah berlaku konflik keluarga mereka. rosnaida pula jenis yang keras kepala. bila adham nak rapatkan dia dengan bapanya. pasti ada jer masalah yang berlaku.

kemudian, adham bertemu dengan hanan.

apa yang terjadi selepas itu ? korang kena tengok apa yang terjadi dalam drama ni tau . hehehe
mesti cerita ni romantik kan. hehe

Tak sabar nak tengok cerita kekasih paksa rela ni. hehehe macam manalah agaknya hero dan heroin pelakon drama kekasih paksa rela ni bergabung kan. Selamat menonton !

Jom komen dibawah

Comments
0 Comments

Click to comment