Jom baca Biodata Nazrief Nazri yang merupakan salah seorang Pelakon Drama Utusan Cinta Buat Adam. Pelakon lelaki kacak dan hensem ini semakin di kenali ramai. Walaupun selalu bawa watak sampingan, tapi penonton drama Melayu ramai yang minat dengan lakonan dia ni tau.

Siapa tak kenal dengan Nazrief Nazri kan. Dia merupakan antara bakat baru yang semakin mencipta nama dalam dunia seni kita tau. Banyak dah drama yang menjadikan nazrief ni sebagai pelakon utama antaranya  adalah bilo Nogori Jupo Kelate (2017) dan lain-lain.


Biodata Nazrief Nazri Pelakon Drama Utusan Cinta Buat Adam


BIODATA NAZRIEF NAZRI 



  • Nama Penuh : Muhammad Nazrief Bin Muhammad Nazri
  • Nama Artis : Nazrief Nazri
  • Umur : 25 tahun
  • Tarikh Lahir : 1991
  • Asal : Negeri Sembilan.
  • Instagram : IG Nazrief Nazri


Untuk tahun 2019, Nazrief bakal muncul kembali dengan drama terbaru yang akan ditayangkan untuk slot Akasia. Drama tersebut bertajuk Utusan Cinta Buat Adam. Dalam cerita ni dia bawa watak jahat yang nak menghancurkan hubungan cinta orang lain.

Fuhh, rugi kalau korang tak layan. hehe

Drama terbaru yang dibintangi oleh Nazrief.

2018


  • Air Mata Di Bumi Matador
  • Makmum Yang Paling Aku Cinta
  • Cinta Bukan Kristal


2019


  • Plan Cinta
  • Leftenan Zana
  • Utusan Cinta Buat Adam
  • Suamiku Mr. Blind


Setakat ini , aku sempat tengok beberapa drama lakonan Nazrief Nazri, aku yakin dia pelakon hebat dan mantap dari segi lakonannya. Aku suka tengok dia berlakon sebab nampak bersahaja dan real orang cakap.

Korang rasa macam mana lakonan dia pada pandangan korang ? seronok tak dapat baca profil Nazrief nazri ni ?

Sekian.

SILAKAN SHARE YA.

1 Comments

  1. muda lagi rupanya...tapi belum sempat tengok drama ni...

    ReplyDelete

Post a Comment

Previous Post Next Post