Recents in Beach

Senarai Pelakon Drama Utusan Cinta Buat Adam [Tv3]

Senarai Pelakon Drama Utusan Cinta Buat Adam. Tak sabar kan ! haha sebab tulah aku update untuk korang baca. Drama utusan cinta buat adam ini akan mula bersiaran mulai 3.7.2019. Yang aku tahu, cerita ni ramai yang tunggu sebab ada kamal adli. Betul ke ?

haha mesti peminat-peminat kamal tak sabar nak tengok cerita ni kan. Selain kamal, Puteri aishah juga merupakan pelakon utama drama ni. ada tak peminat-peminat puteri dekat sini. hehe

Pelakon Drama Utusan Cinta Buat Adam


Tarikh Mula Tayangan : 3 Julai 2019
Waktu Tayangan : Isnin-Jumaat, 7:00 malam
Saluran Tayangan : TV3

Senarai Pelakon Drama Utusan Cinta Buat Adam


Pelakon - Sharifah Sakinah, Kartina Aziz, Nazeera Sardi, Nazrief Nazri, Ikhlas Jalil, Sharifah Shahora, Noniswara, Kuza, Aleeza Kasim

Sinopsis.


Ramai ke yang tak tahu jalan cerita drama ni lagi? Kalau tak tau, jom baca sinopsis utusan cinta adam ini ya.

Nur Aireen seorang doktor dan masih belum berkahwin. Manakalah Adam pula sudah berusia 35 tahun tapi masih bujang. Ramai calon yang dicadangkan oleh keluarga, ditolaknya.

Aireen pula sibuk mencari pasangan hidup. Sehinggalah satu hari dia ternampak adam.

Dia tidak tahu kenapa perasaan itu muncul. Dia nekad untuk berkahwin dengan adam. Rupanya Adam merupakan anak kepada rakan makciknya. Jadi dia terus minta makciknya melamar adam untuk dia.

Tapi perkahwinannya tidak direstui oleh nenek dan atuk adam. Mereka memilih liyana untuk dijodohkan dengan adam.

Mampukah Aireen berkahwin dengan adam? kalau nak tahu, korang kenalah tengok cerita ni sampai habis. hehe

Aku rasa cerita ni cerita sedih dan romantik. Mungkin ramai yang akan ikut cerita ni kan. Jadi, korang boleh tengok mulai 3 julai ini.

Selamat menonton.
Tolong share sekali ya. Terima Kasih.

Post a Comment

0 Comments