Senarai Pelakon Drama Tangisan Izara ( Cerekarama TV3 )

18 November 2017

Hai korang, malam ni untuk slot cerekarama akan ada drama tangisan izara. Antara pelakon drama tangisan izara ni adalah janna nick, puteri balqis dan juga raja afiq. mungkin ada yang cakap, " macam pernah tengok jer drama ni ? "

Drama Tangisan Izara


kaaan. hahaha
sebenarnya drama ni dah ditayangkan pada tahun lepas.
sebab tulah korang pernah tengok sebelum ni.

Senarai Pelakon dan Watak dalam Drama Tangisan Izara 

Raja Afiq sebagai Haikal, Janna Nick sebagai Raihana, Puteri Balqis sebagai izara, Ku Faridah, Mak Engku, Eqbal Esid

Ini info berkaitan drama ni

Tarikh Tayangan Pertama : Sabtu, 3 Disember 2016, 9.00 malam
Tarikh Tayangan Kedua : Sabtu, 18 November 2017 , 9 malam
Saluran Siaran : TV3


pelakon Drama Tangisan Izara

Sinopsis Drama tangisan Izara


Drama ni mengisahkan tentang Haikal seorang eksekutif dan seorang perempuan bernama raihana yang merupakan seorang kerana.

Mereka bertemu di sebuah hospital ketika masin-masing melakukan rawatan.

Haikal sakit jantung.
Raihana sakit kanser.

sejak pertemuan itu, mula rasa cinta timbul dalam diri mereka.

Raihana tidak mahu kawin namun akhirnya dia bersetuju.
selepas berkahwin raihana tidak mahu punyai anak.

kerana masalah kesihatan mereka, takut anak yang dilahirkan akan hilang mak dan ayah.

namun takdir Allah.
raihana mengandung.

lahirlah insan bernama izara.

apa yangberlaku kepada izara selepas itu?
adakah mak dan ayahnya akan hidup lama ?

itu korang kena tengok dekat tv lah yer. hehe

memandangkan drama tangisan izara ni dah pernah ditayangkan sebelum ini, jadi tak berapa suprise sangatlah kan kalau korang dah tau jalan ceritanya kan. orang cakap drama ni best. aqish pula yang berlakon kan.

Selamat Menonton .


1 ulasan:

Kataubaid© .