Live Streaming Final AF Megastar 2017

22 Oktober 2017

Malam ini akan berlangsung Final AF Megastar lah.
kejap ja dah nak habiskan rancangan ni kan.

korang rasa siapa juara eh ?
hehe aku rasa idayu.

kalau tak ada astro,
mehlah tengok live streaming yang aku kongsikan dekat bawah ni.

af megastar 2017 live


Mesti ramai yang akan bagi sokongan dekat para peserta kan. lagi pun AF kali ini lain dari lain. sebabnya adalah digabungkan bekas peserta program ini dalam satu pentas yang baru.

Lepas keluar AF mungkin diorang jadi suam-suam kuku.
Jadi Program ni untuk diorang naikkan balik nama diorang .

sebelum tengok live ,
like page aku dulu yer - Sini .

Live Streaming Final AF Megastar 2017

link sudah update . selamat menonton

[ LIVE ]



Pautan 1

Cara tengok live .

1. klik pautan 1
2. Tekan skip ads.
3. korang akan di bawa ke pautan youtube.
4. selamat menonton .

Jom beri sokongan korang dekat para peserta di pentas af megastar ini. lepas ni korang dah tak boleh tengok diorang beraksi dah kan. hehehe

dah rindu pula nanti kan. hehe
selamat menonton.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .