SEBAK TENGOK IKLAN DEEPAVALI PETRONAS

19 Oktober 2017

Bila musim perayaan sahaja, mesti banyak iklan yang menyentuh hati kita.

contohnya, semalam hari deepavali.
jadi syarikat petronas yang saban tahun buat iklan turut memeriahkan sambutan tersebut dengan sebuah cerita pendek.

Arathi's First Love 

Kisah seorang kanak-kanak perempuan yang minat dengan seorang pelajar lelaki yang baru berpindah ke sekolahnya.

iklan deepavali petronas


perempuan tu nama dia arathi . kira nya dia ada crush lah zaman sekolah.

tapi, biasalah ada budak-budak nakal yang mengusik dia sampai dia menangis.

sampai dia tak mau kawan lagi dengan diorang tu.

tapi ending dia memang sweet gila. 

korang kena tengok macam mana kawan-kawan dia tu cuba pujuk dia balik. hehehe

biasalah kawan-kawan kan kuat mengusik. jadi cam tu lah kan.

agak-agak korang, apa jadi dekat arathis dan ivan ?

korang tengok di sini.

Banyak benda yang korang boleh dapat dari iklan deepavali ini.

walaupun budak-budak jer yang berlakon tapi cukup bermakna.

aku pula yang rasa sebak . hehe

jom tengok tau .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .