AF MEGASTAR 2017 : KEPUTUSAN PENUH KONSERT FINAL

23 Oktober 2017

AF Megastar dah habis dah.
korang tahu siapa juara edisi pertama ni ?

Sudah tentulah IDAYU
Tahniah buat semua pemenang AF Megastar 2017

Juara akan membawa pulang hadiah bernilai RM 100, 000
dengar cerita, untuk kali ini hanya juara sahaja yang diumumkan.

Kedudukan yang lain tak di umumkan.
tapi jangan risau, aku akan cuba dapatkan maklumat mengenainya nanti.

Keputusan penuh :

Juara : Idayu
Anugerah Ultimate Performer : Syamel

AF MEGASTAR 2017

Anugerah Terlajak Laris : Marsha

**gambar sumber Astro Gempak

jom sambil-sambil tu, aku kongsikan lagu yang telah di nyanyikan di pentas final af megastar 2017.

Bob
Single baharu: Terbuang Dalam Pelukan
Komposer - Hafiz Hamidun
Lirik - Bob Yusof

Lagu pilihan : Bukan Dia Tapi Aku - Judika

Marsha
Single baharu : Hilang
Komposer - Ezra Kong, Omar K, Dilyla Khalid
Lirik - Ezra Kong, Omar K, Dilyla Khalid

Lagu pilihan : Pilihlah Aku - Krisdayanti


Idayu
Single baharu: Selamanya
Komposer - Amylea Azizan
Lirik - Amylea Azizan

Lagu pilihan: My All - Mariah Carey


Syamel
Single baharu: Biar Cinta
Komposer -  Syamel
Lirik - Syamel

Lagu pilihan : Seniman Menangis - Jamal Abdillah


Shahir
Single baharu: Mama Jangan Pergi
Komposer - Shahir & Awi Rafael
Lirik - Shahir & Awi Rafael

Lagu pilihan : Tapi Bukan Aku - Kerispatih

Sumber : Astro awani.

dalam senarai lagu ni kan, korang rasa lagu mana yang paling best dan menarik. orang kata lagu bob paling sedap ? betul ke ? mungkin korang ada pendapat lain ke, jom komen dekat bawah ni ya.

akhir sekali, kita tutup buku AF Megastar 2017 ini dengan kejayaan. dan pastinya peminat akan merindui artis kesayangan mereka. aku minat Mawi jer. Yang lain tu aku tengok-tengok macam tu jer. hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .