VIRAL SANGGUP KAWAN BUAT DIA MACAM NI

Share:
Kita ada ramai kawan, betul tak ? sama ada yang dekat dengan kita atau pun yang jauh dengan kita. setiap hari kita jumpa ataupun kadang-kadang kita jumpa. kawan sekolah, Universiti dan lain-lain. kita juga akan ada kawan baik seorang atau ramai.

kawan baik yang sentiasa bersama-sama dengan kita walau kita susah dan senang. bukan kawan senang jer tau.


VIRAL SANGGUP KAWAN BUAT DIA MACAM NI
VIRAL SANGGUP KAWAN BUAT DIA MACAM NI


SANGGUP KAWAN BUAT DIA MACAM NI 


Tapi semua benda sweet dan manis ini menjadi seram bila kawan kita sanggup tikam kita dari belakang. kawan kita sendiri berusaha untuk jatuh  kan kita.

ya, sedih bila dapat kawan macam.

sakit hati dan geram pun ada.

rasa macam nak tumbuk ja kawan kita tu.

ada ketika kita rasa tak mau tengok dah muka dia dala hidup kita kan.

tapi kalau kawan korang ada 6 ciri ni, korang nak kawan lagi tak dengan dia.

rujuk pautan ini.

dalam artikel tu ada yang kongsikan 6 ciri seorang kawan. agak-agak kawan korang buat perangai macam ni ,korang suka tak ?

atau korang akan bertambah jijik tengok muka dia.

aku tak ada jawapan dari pihak korang,

aku nak korang jawab sendiri lepas korang baca artikel tu.

kalau aku, tak taulah nak cakap macam mana.

sanggup dia buat dekat aku macam tu.

fuhhh

geramnyaa.

aku makan juga budak ni kang.

itu aku,

kalau korang macam mana ?

komen di bawah tau.

sekian.

No comments