Biodata Farah Nabilah Pelakon Drama Titian Cinta 2017

19 Oktober 2017

Hai, Korang kenal dengan pelakon yang bernama Farah Nabilah ini ? alah yang berlakon dalam drama Papa Ricky tu. kalau tak ingat, dia juga pernah berlakon drama Inikah Cinta di tv 3 yang pernah viral dulu tu.

haa, betul lah tu. Sekarang ni Farah berlakon dalam drama titian cinta sebagai aisy. Bagi yang nak kenal dengan dia, jom baca biodata dekat bawah ni tau. korang nak tahu umur dia berapa sekarang? muda lagi rupanya. hehehe

aku kesian tengok watak dia dalam drama ni pada mulanya sedih, bila nak habis dah makin best lak tengok kan .

BIODATA FARAH NABILAH




BIODATA FARAH NABILAH 

Ramai tanya siapa lah pelakon bernama farah nabila yang sebenarnya ni kan. Fawaa (nama panggilan dalam kalangan peminat ) adalah seorang , nak kata artis baru pun boleh tapi nampak macam pelakon lama kan. hehehe cumanya mungkin rezeki dia sekarang ni membuatkan banyak drama lakonan dia di tv. pengalaman farah dalam dunia seni pun makin luas, lakonan dalam drama juga makin matang tau .

Gadis yang dilahirkan pada 10 Mac 1992 ini mula mencipta nama dengan drama yang ditayangkan macam aku sebutkan di atas tu. dia juga bawa watak utama dalam drama papa ricky yang di tayangkan di astro sebelum ini.

jadi aku rasa ramai yang dah kenal dengan Farah Nabilah ni kan. ini instagram dia - https://www.instagram.com/farahnabilahofficial/

Gambar Farah Nabilah 

BIODATA FARAH NABILAH




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .