Ramainya Nak Bantal Lipas ni

18 September 2017

Ramainya Nak Bantal Lipas ni . Korang dah pernah tengok mengenai bantal lipas ? macam mana bentuk bantal lipas ? hehe kalau korang perasan, lazada ada jual bantal berbentuk seperti lipas. kiranya korang peluk bantal tu ketika korang tidur dan sebagainya. Bantal lipas adalah bantal yang berbentuk seperti seekor lipas yang didatangkan dengan pelbagai saiz.

Harga ' seekor ' bantal lipas tak mahal kalau korang bijak dalam membeli. Dekat Lazada ada banyak pilihan yang korang boleh dapatkan. Mungkin ada yang tanya, kenapa kena beli bantal lipas ni? aku mungkin ada beberapa cadangan untuk korang.


Ramainya Nak Bantal Lipas ni
Ramainya Nak Bantal Lipas ni


Ramainya Nak Bantal Lipas ni


Sebenarnya bantal ini seperti bantal lain. jadi korang boleh berikan nya sebagai hadiah yang rare untuk kawan-kawan korang ker atau adik beradik korang.

Aku pun terlintas juga nak bagi hadiah ni, tapi kan. aku pun takut lipas. hahaha memang tak ler sentuh benda ni. geli weh.

Korang yang tak geli, boleh beli dan korang gunakan atau hadiahkan dekat orang lain.

kalau nak jahat sikit, beli dan hadiahkan dekat kawan lelaki korang. hehe mesti dia terkejut punya lah. hehe

lelaki kan takut lipas. seronok perkena orang tapi jangan sampai diorang terasa hati dan merajuk dengan korang sudah lah yer. hehe

Ramainya Nak Bantal Lipas ni
Ramainya Nak Bantal Lipas ni


Bagi yang berminat nak beli bantal lipas,

korang boleh beli di sini - https://goo.gl/EMsqxU

Semoga entri mengenai bantal lipas ini membantu korang untuk dapatkan koleksi bantal ini. semalam aku terbaca pasal bantal pocong. korang nak ker ? nanti aku cari kan . hehe .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .