Filem Bisik Pada Langit

23 September 2017

Filem yang baru mula di tayangkan ini adalah Filem Bisik pada Langit. Ramai yang dah tengok filem ini yang dilakonkan oleh pelakon seperti Jalil Hamid, Ummi Nazeera ,Erwin Dawson dan ramai lagi. dalam temu bual Meletop, Ummi ada cakap yang setakat orang yang menonton filem bisik pada langit ni, ramai yang menangis.

Menangis sebab jalan cerita dia yang bagus dan berkesan. Korang mesti tertanya kenapa aku tulis review filem ini filem bisik pada langit ni? aku bukan review satu cerita tau sebab aku pun tak tengok lagi . Jangan tunggu tayangan online pulak yer . kita support karya tempatantau. satu sebabnya adalah aku tengok trailer filem ini yang lain dari yang lain.

Filem Bisik Pada Langit
Filem Bisik Pada Langit

Filem Bisik Pada Langit


Apa yang lainnya filem bisik pada langit ni ? Sebenarnya filem ini menayangkan mengenai sebuah keluarga di kampung yang  hidup susah . Keluarga ini terdiri dari ayah dan ibu serta 3 orang anaknya. ayahnya sayangkan anak-anaknya. satu ketika, anaknya dapat tawaran belajar di luar negara. jadi dengan semangat  dan bangganya , si ayah mengizinkan pergi.

bila rindu bertaut, mulalah si ayah ingin mencari si anak di negara tersebut. maka berlakulah satu pergolakkan dalam keluarga yang menghalang ayahnya. nak tahu kisah sepenuhnya ? kena lah tengok dekat pawagam .

kira kisah dia lebih kepada kekeluargaan ini. jarang ! cerita macam ni masuk panggung. Yang selalu masuk panggung cerita cinta jer. kali ini memang lain dari yang lain.

" Mak ayah yang hilang anak lebih dasyat dugaan dia dari anak-anak hilang mak dan ayah "
aku suka dialog jalil hamid yang ni, rasa nak nangis

Senarai Pelakon Bisik Pada langit .

Ramai pelakon berbakat yang ada dalam filem bisik pada langit ini. jom tengok siapa yang ada.

Filem Bisik Pada Langit
Filem Bisik Pada Langit


Jalil Hamid
Ummi Nazeera
Beto Khusyairi
Fadilah Mansor
Naim Daniel
Erwin Dawson

Pengarah Filem Bisik Pada Langit adalah Kabir bahtia.

Trailer filem bisik pada langit





tengoklah siapa pengarah dia, patutlah ramai yang puji filem ni, korang yang belum tengok macam aku ni, jom lah pergi tengok di pawagam. jangan lupa bawa tisu tau. hehe Filem bisik pada langit ni bakal jadi satu fenomena bagi yang faham jalan ceritanya. selamat menonton.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .