Biodata Erwin Dawson Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz

Share:
Biodata Erwin Dawson Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz. Pelakon kacak bernama erwin dawson ini sentiasa menjadi kegilaan ramai kerana wajahnya. Gilaa tak hensem, muka macam mat saleh . hehe pasti ramai yang meminati dia ni kan. korang tengok tak lakonan erwin dalam drama yang dia berlakon.

kalau dah minat, mesti kita tengok kan. hehe Memiliki wajah yang kacak, lepas tu bakat berlakon pula hebat sudah pasti menjadi sesuatu yang hebat buat Erwin dawson ni.


Biodata Erwin Dawson Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz
Biodata Erwin Dawson Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz


Biodata Erwin Dawson Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz


Nama sebenar : Mohamed Erwin Shah Evan Dawson
Nama artis : Erwin Dawson
Umur  : 28 Tahun (2017)
Tarikh lahir : 11 Mei 1989
Tempat Lahir : Singapura
Keturunan : Melayu dan New Zealand

Instagram : https://www.instagram.com/erwin_dawson/?hl=en 

Facebook : https://www.facebook.com/ErwinShahDawson13

Mesti pelakon Erwin dawson  ni mempunyai peminat yang ramai. kalau korang tak percaya korang pi dekat profile dia. memang ramai komen dekat situ .

untuk peminat, korang share lah Biodata Erwin Dawson Pelakon Drama Miss Kapten Cikgu Waiz dengan rakan-rakan lain. mana tau sama-sama minat dekat dia ni kan. hehe jangan lupa tengok lakonan dia dalam drama nanti ya.

1 ulasan: