Senarai Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak

Drama baru yang menggantikan drama duda pujaan dara ini telah mula di siarkan pada 25 september 2017. Drama AWAK SUKA SAYA TAK turut di bintangi oleh pelakon-pelakon hebat seperti Emma Maembong, Alvin Chong , Mustafa kamal dan ramai lagi .

Senarai Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak
Senarai Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak


Mamat tu hensem kan. hahaha kalau korang nak tahu drama Awak Suka Saya Tak ini merupakan drama arahan Raja Ahmad Alauddin dan drama ini juga di adaptasi dari novel karya Melur Jelita yang bertajuk awak suka saya tak.

Senarai Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak

Macam yang aku bagitau dekat atas tadi, drama ini di barisi oleh pelakon hebat baru jadi kalau korang nak tahu siapa pelakon yang membintangi drama awak suka saya tak, korang baca seperti berikut :-Alvin Chong , Emma Maembong, Sabhi Saddi, Rebecca Nur, Mustapha Kamal, Fieza Jolie

Drama ini di tayangkan  di Astro Ria 104 & Ria HD 123 pada jam10 malam setiap hari Isnin hingga Khamis. jangan lupa tengok tau.


Senarai Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak
Senarai Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak

Sinopsis Drama Awak Suka Saya Tak 

Sinopsis untuk Drama Awak suka saya tak mempunyai jalan cerita yang sangat menarik dan ia mesti di tonton oleh semua lapisan masyarakat. Drama ini mengisahkan Hilman Yong yang baru sahaja mengenal Islam. Satu hari dia di marahi oleh Intan ketika dia berada di sebuah restoran bersama-sama dengan rakan dia yang lain. dari situ dia mula jatuh hati dengan Intan.

lepas itu mereka berjumpa kembali dan mula rapat di antara satu sama lain. Tapi ada sesuatu yang berlaku di antara mereka. hubungan mereka di uji dengan beberapa situasi yang mendorong mereka bergaduh di antara satu sama lain.

apa yang terjadi kepada emma dan elvin nanti ? haaa kenalah saksikan di astro ria !

Penutup

Mesti ramai yang nak tengok drama ni kan. Gandingan Alvin Chong dengan Emma Maembong pasti akan membuatkan korang rasa keserasian mereka kan. jadi jangan lupa tengok drama ni tau di astro ria.

Previous Post Next Post