Biodata Alvin Chong Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak

BIODATA ALVIN CHONG. Hai, semalam aku ada tengok drama awak suka saya tak. adalah seorang pelakon kacak ni nama dia ALVIN CHONG . Memang kacak, sekali pandang nampak macam orang korea pula. hehe alvin ni dulu pernah berlakon dengan fattah amin dalam drama suri hati mr pilot. dan sekarang dia dah makin di kenali ramai tau dan jadi kesukaan pengarah di malaysia.
jom baca biodata alvin chong untuk berkenalan dengan dia.

Biodata Alvin Chong
Biodata Alvin Chong

Biodata Alvin Chong Pelakon Drama Awak Suka Saya Tak

Anak kelahiran pulau pinang ini semakin dipercayai bakat dia dalam dunia seni. Semoga dengan peluang yang diberikan ini digunakan sebaiknya oleh Alvin Chong sebagai seorang pelakon yang berjaya.
Nama Penuh : Alvin Chean Wah Chong
Nama Artis : Alvin Chong
Umur : 26 tahun (2017)
Asal : Pulau Pinang
Tarikh Lahir :23 Januari 1991
Instagram : https://www.instagram.com/alvinchong123/

Gambar Alvin Chong


Biodata Alvin Chong
Biodata Alvin Chong
gambar sumber : instagram alvin chong

Jangan lupa tengok alvin chong dalam drama awak suka saya tak di saluran astro. drama ni baru jer mula semalam ( 25 september 2017 ). sambil tu boleh lah baca dulu biodata alvin chong ni kan. korang rasa, macam mana lakonan dia dalam drama. jom komen di bawah.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.