Assalamualaikum. nama pelakon ZUL ARIFFIN ni memang dah ramai yang kenal. tak payah nak buat sesi kenalan lagi kan. Dari zaman Gerak Khas sampailah sekarang, dia memang laku keras. Zul juga menjadi kegilaan ramai wanita di luar sana. Jom baca biodata zul ariffin atau Harris dalam drama titian cinta untuk berkenalan dengan dia.




Biodata Zul Ariffin
Biodata Zul Ariffin.

Kemaskini Oktober 2019, Zul Ariffin kembali dengan drama setelah ku dimiliki. Korang nak tahu tak, dalam cerita ini dia digandingkan dengan Intan Najuwa.

Fuh mesti bestkan dapat tengok Zul kembali beraksi kan.

Biodata Zul Ariffin Pelakon Drama Setelah Ku Dimiliki.

Anak jati perak ini di lahirkan pada tahun 1986. Zul Ariffin sentiasa ada aura dalam kalangan peminat dia kan. biarlah kontroversi apa yang melanda. dia tetap seorang pelakon yang hebat. korang setuju ?

Zul sekali lagi mencipta fenomena dalam drama titian cinta.

Dia membawa watak sebagai Harris dalam drama berkenaan.

  • Nama Penuh : Zulkifli bin Ariffin.
  • Nama Artis : Zul Ariffin.
  • Asal : Perak.
  • Umur : 30.
  • Tarikh Lahir : 25 Oktober 1986.
  • Instagram : IG Zul Ariffin.
  • Drama Terkini : TITIAN CINTA ( 2017 ), Setelah Ku dimiliki (2019).
Ini sedutan drama terkini lakonan Zul Arifin untuk anda. Tengok tau!


Gambar Zul Ariffin

Biodata Zul Ariffin


Gambar sumber : instagram Zul ariffin.

Selebihnya, korang layan gambar zul ariffin ni dekat instagram dia lah ye. hehehe

Akhir sekali jomlah kita kongsikan biodata Zul Ariffin ya. Jangan lupa support Zul tau.

1 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post