Biodata Zul Ariffin Pelakon Drama Ryan Aralyn (2020). Assalamualaikum. nama pelakon ZUL ARIFFIN ni memang dah ramai yang kenal. tak payah nak buat sesi kenalan lagi kan. Dari zaman Gerak Khas sampailah sekarang, dia memang laku keras. Zul juga menjadi kegilaan ramai wanita di luar sana. Jom baca biodata zul ariffin atau Harris dalam drama titian cinta untuk berkenalan dengan dia.

Biodata Zul Ariffin Pelakon Drama Ryan Aralyn (2020)


Biodata Zul Ariffin.

Kemaskini Oktober 2019, Zul Ariffin kembali dengan drama setelah ku dimiliki. Korang nak tahu tak, dalam cerita ini dia digandingkan dengan Intan Najuwa.

Fuh mesti bestkan dapat tengok Zul kembali beraksi kan.

Tahun 2020, Zul pernah menjadi pengacara Melodi sementara. Aku boleh katakan yang bakat mengacara tu ada dalam diri Zul. Tak boring tengok dia bercakap. hehe.

Biodata Zul Ariffin Pelakon Drama Ryan Aralyn (2020)

Anak jati perak ini di lahirkan pada tahun 1986. Zul Ariffin sentiasa ada aura dalam kalangan peminat dia kan. biarlah kontroversi apa yang melanda. dia tetap seorang pelakon yang hebat. korang setuju ?

Zul sekali lagi mencipta fenomena dalam drama titian cinta.

Biodata Zul Ariffin

Dia membawa watak sebagai Harris dalam drama berkenaan.

  • Nama Penuh : Zulkifli bin Ariffin.
  • Nama Artis : Zul Ariffin.
  • Asal : Perak.
  • Umur : 30.
  • Tarikh Lahir : 25 Oktober 1986.
  • Instagram : IG Zul Ariffin.
  • Drama Terkini : TITIAN CINTA ( 2017 ), Setelah Ku dimiliki (2019).
Ini sedutan drama terkini lakonan Zul Arifin untuk anda. Tengok tau!


Gambar Zul Ariffin

Biodata Zul Ariffin


Gambar sumber : instagram Zul ariffin.

Selebihnya, korang layan gambar zul ariffin ni dekat instagram dia lah ye. hehehe.

Kemaskini 2020 :

Zul Ariffin kembali membintangi drama baru seperti Drama bidadari kiriman tuhan (Astro) dan Drama Ryan Aralyn (TV 3). Kiranya sekarang ni musim drama Zul di tayangkan di tv.

Memang best sebab kita tahu, Zul bukan pelakon biasa-biasa. Setiap karya dia pasti memberi kesan kepada penonton.

Akhir sekali jomlah kita kongsikan biodata Zul ni ya. Jangan lupa support Zul tau.


1 Comments

Post a Comment

Previous Post Next Post