Senarai Pelakon Drama Raisha

Senarai Pelakon Drama Raisha. Drama baru ini bertajuk drama raisha yang akan mula ditayangkan pada 21 september ini di tv 3. korang tahu tak yang drama ini dibintangi oleh ramai pelakon hebat. nanti korang baca dekat bawah ni tau. Drama Raisha juga mempunyai jalan cerita yang menarik untuk di tonton.

Aku sebut satu pelakon yang korang dah tahu. Ya Diana Danielle. pelakon lama dan masih mudah kembali berlakon dalam drama ini dan membawa watak raisha ketika dewasa. Mesti ramai yang nak tengok diana berlakon kan.

Senarai Pelakon Drama Raisha
Senarai Pelakon Drama Raisha

Senarai Pelakon Drama Raisha


Bil Episod : 13 episod
Tarikh Mula Tayangan : 21/9/2017
Waktu Siaran: Rabu & Khamis, 9.00 malam
Saluran Siaran : TV3
Senarai Pelakon :

Diana Danielle
Hafidz Roshdi [ Biodata ]
Taib Zamannuri
Puteri Aishah
Ariff Aziz
Aishah Azman
Tash Yong
Abil
Tunku Hanis
Megat Amir

Sinopsis Drama Raisha .

Untuk drama ini mengisahkan mengenai seorang anak perempuan yang di manjakan oleh ayahnya. ini kerana dia merupakkan satu-satunya anak yang dia ada. oleh sebab itulah, raisha ini di manjakan. Bila semakin besar, raisha mula melawan ayahnya bila apa yang di minta tak di penuhi.

bila masuk ke alam universiti, raisha menjadi semakin liar. korang nak tahu apa jadi dekat dia ? kena tengok dekat tv lah . hehe

baca disini : sinopsis drama raisha

Ost Drama Raisha .


**akan di update kemudian.

Akhir sekali kalau korang nak tengok drama raisha ni, jangan lupa tengokk sekali dengan ahli keluarga korang tau. tak rugi pun tengok drama ni. aku rasa mesti korang puas hati dengan senarai pelakon drama raisha ini bila korang tonton drama ini.

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.