VIRAL TEH LIPTON BUAT HAL PULAK

Share:
Nama Teh lipton mesti korang tau kan.


VIRAL TEH LIPTON BUAT HAL PULAK
VIRAL TEH LIPTON BUAT HAL PULAK 


korang tau tak, teh ni nak buat satu benda yang luar biasa.

dulu ada pertandingan teh tarik kan.

sekarang depa nak buat hari teh tarik malaysia !

tapi kita kena tolong depa dulu ni.

ada misi yang perlu di selesai kan.

korang dah bersedia ?

rujuk pautan ini

jom kita buat tanda support !

ikut arahan dalam pautan yang aku kongsikan tu.

kalau jadi, kita akan ada hari teh tarik malaysia!

menarik tu

korang tak mau ker ?

Tiada ulasan