Pengalaman melalui Lebuhraya Pantai Timur ( LPT )

Pengalaman melalui Lebuhraya Pantai Timur ( LPT ). Dua minggu lepas aku ada cerita mengenai percutian aku ke terengganu. dalam percutian ni ada beberapa momen yang aku lalui buat kali pertama. sebagai contoh inilah pengalaman pertama melalui lebuhraya pantai timur dalam seumur hidup aku.

Pengalaman melalui Lebuhraya Pantai Timur ( LPT )
Pengalaman melalui Lebuhraya Pantai Timur ( LPT )

** masa kecik dulu, aku tak pasti pernah guna lpt ni ke tak, yela manalah aku nak ingat, time tu masih kecik kan . hehehe

Pengalaman melalui Lebuhraya Pantai Timur ( LPT )


Mesti ramai yang tertanya-tanya, apa yang ada dekat LPT ni kan. selain dari kisah seram LPT yang selalu orang ramai ceritakan tu .

jawapannya adalah ia hanya sebuah lebuhraya. mana ada apa-apa . hahaha kalau tengok kiri dan kanan kadang-kadang ada tanaman komersial dan selebihnya macam lebuhraya yang lain.

Cumanya jalan dia agak beralun kalau nak di bandingkan dengan lebuhraya utara selatan yang lebih sekata dan rata.

ada yang tanya, ada ke RNR dekat LPT.

jawapannya ada !

cumanya stesen minyak jer susah nak cari sikit.

itu jelah yang nak cerita pasal pengalaman guna lpt ni. oh ya, kalau dari KLIA2 ke Kuala Terengganu mengambil masa dalam 5 jam lebih dan menggunakan LPT ni .

Aku kongsikan benda ni untuk yang tak atau jarang pakai LPT, yang selalu pakai tu mesti ada port-port yang best yang korang pernah guna masa melalui LPT korang kongsikan lah di ruangan komen tau. mana tau, info tu berguna kan.

Entri Sebelum - Viral Teh Lipton buat hal .

Related Posts

Previous Post Next Post