' Jambatan Pulau Pinang Ditutup Setahun '- PLUS Highway

Share:
' Jambatan Pulau Pinang Ditutup Setahun '- PLUS Highway. Semalam kecoh di media sosial mengenai jambatan pulau pinang akan di tutup selama setahun. jadi ramai lah tanya betul ke jambatan akan di tutup. habis tu nak pergi kerja macam mana? nak pakai kapal selam ke ? hehe itu aku tambah.

jawapan sama ada jambatan Pulau pinang di tutup atau tidak adalah betul ! jambatan akan di tutup selama setahun berkuat kuasa bermula 22 ogos 2017 sampai ogos 2018.

' Jambatan Pulau Pinang Ditutup Setahun '- PLUS Highway
' Jambatan Pulau Pinang Ditutup Setahun '- PLUS Highway


' Jambatan Pulau Pinang Ditutup Setahun '- PLUS Highway


Pihak Plus sendiri telah mengeluarkan kenyataan yang membenarkan berita penutupan tersebut dalam laman web mereka. jadi jambatan tu tutup semua ke ?

untuk 6 bulan pertama, jalan yang di tutup hanyalah dari arah Pulau ke Seberang prai, manakala baki lagi 6 bulan pula akan ditutup jalan yang menghubungkan seberang perai ke pulau. jadinya mulai 22 hb ogos ini, hangpa tak boleh pakai jambatan pulau pinang 1 untuk ke seberang. faham kan.

artikel rujukan : Jambatan Pulau Pinang di tutup .

alternatif lain :

1. Feri.
2. Jambatan Kedua.
3. Parachute. ** hahaha aku melawak jer. jet ski pun boleh.

' Jambatan Pulau Pinang Ditutup Setahun '- PLUS Highway
' Jambatan Pulau Pinang Ditutup Setahun '- PLUS Highway


jadi korang kena bijak lah merancang perjalanan korang mulai minggu depan. Aku yakin , area pulau akan sesak waktu petang sebabnya orang akan pakai jambatan kedua. jadi akan jem dekat situ, feri pun akan sesak. apa yang boleh kita buat adalah bertabah jer lah. hahaha

tapi  aku rasa tak akan ada masalah sangat kalau kita ikut arahan yang telah di tetapkan oleh pihak PLUS . aku harap kekeliruan mengenai jambatan pulau pinang ditutup setahun tu dah di fahami dan korang dah tahu mengenainya. jangan cakap abang tak payung. hehe


Entri sebelum - Jangan Ambil port pasal rumah tangga orang lain.

Tiada ulasan