Biodata Fiza Frizzy Pengacara Temasya Sukan Ke Laut

25 Ogos 2017

Biodata Fiza Frizzy Pengacara Temasya Sukan Ke Laut. Siapa tak kenal dengan Fiza Frizzy ni. kalau korang tak kenal dengan dia maksudnya korang tak tengok rancangan temasya sukan ke laut. hehe yee dia lah pengacara rancangan tu. di katakan kembar kepada atue zero hehe tapi sebenarnya bukan tau.dia juga di kenali sebagai fiza saad.

aku suka tengok fiza ni jadi pengacara, lancar gila dia punya ayat dan lagi satu tak gugup. korang tak caya korang tengok rancangan sukan ke laut tu. Mungkin ada yang tak kenal dengan fizza frizzy , jom kita berkenalan dengan dia kay.

Biodata Fiza Frizzy Pengacara Temasya Sukan Ke Laut
Biodata Fiza Frizzy Pengacara Temasya Sukan Ke Laut


Biodata Fiza Frizzy Pengacara Temasya Sukan Ke Laut



Nama Penuh: Nur Hafizah Md Saad
Nama Artis : Fiza Frizzy
Umur : 29
Asal :
Tarikh Lahir ; 1988

Instagram: https://www.instagram.com/fizafrizzy/?hl=en

korang yang nak tahu lebih lanjut korang kena tengok sukan ke laut. Ramai yang tanya siapa dia, kan ini dah boleh tolong korang kenal dengan Fiza Frizzy. rupanya fiza ni merupakan bekas penyampai radio IM4Ufm dulu. patutlah lancar jer dia cakap hehe.


dalam bidang pengacaraan dia pernah mengacara rancangan CJ WOW Shop. tapi masa tu orang tak berapa kenal sehinggalah dia masuk Astro. baru lah ramai yang mencari siapa fiza frizzy ni. korang kenal dia dari mana ? jom komen di bawah ya .


Entri sebelum - Biodata syafnida shuhaimi adik Eira Syazira .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .