Biodata Syafnida Shuhaimi Adik Pelakon Eira Syazira

25 Ogos 2017

Biodata Syafnida Shuhaimi Adik Pelakon Eira Syazira
Biodata Syafnida Shuhaimi Adik Pelakon Eira Syazira

Biodata Syafnida Shuhaimi Adik Pelakon Eira Syazira. Mungkin ramai yang tak perasan syafnida ini merupakan adik kepada pelakon terkenal Eira Syazira. Kalau korang tak percaya, korang boleh tengok wajah mereka yang mempunyai wajah yang hampir sama. Bakat lakonan mereka juga tidak kurang hebatnya. Syafnida yang kini membintangi drama jojie gigil juga memberikan lakonan terbaiknya sebagai seorang pelakon.

Mulanya aku tak percaya yang dia adik kepada pelakon eira tu, tapi bila baca biodata dia dan tengok sendiri muka dia baru lah aku percaya. hehe korang mesti dah kenalkan. kalau tak kenal lagi, boleh sambung baca di bawah.

Biodata Syafnida Shuhaimi Adik Pelakon Eira Syazira


Nama Penuh :
Nama Artis : Syafnida Shuhaimi
Umur :
Asal : Kelantan
Tarikh Lahir :

Instagram : https://www.instagram.com/syafnidashuhaimi
Facebook : https://www.facebook.com/syafnida.shuhaimi.1

**nanti aku update baki maklumat yang kosong tu ya.

Bakat lakonan syafnida sememangnya tidak boleh di sangkal lagi. Kita kena bezakan lakonan dia dan kakaknya. kalau sekali tengok memang boleh tersilap dan automatik akan ingat kepada kakaknya kan. tetapi sebenarnya orang yang berbeza.

Semoga dia tak terpalit dengan kontroversi yang boleh menjatuhkan nama baik dia dan keluarga dia. ada ke peminat syafnida shuhaimi ni ? jom komen dekat bawah tau.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .