Social Media

VIRAL PERKARA ' PELIK ' DI JALAN RAYA DI MUSIM PERAYAAN

Lebuhraya dan jalan raya sememangnya ada misteri tersendiri. Mungkin kita tak pernah alaminya tapi ada yang pernah juga kerap kali alaminya.

aku pun banyak kali dapat cerita ' pelik ' di jalan raya sama ada di hari biasa atau musim perayaan. ada yang satu hari tu, dia bawa kereta guna highway , tiba-tiba jalan yang asalnya ada selekoh tiba-tiba bertukar jadi jalan lurus.
hantu lebuh raya


nasib baik dia sempat sedar, terus ubah haluan dia. kalau dia tak sedar, jalan tu bawa dia ke dalam gaung.

fuhh masa aku dengar cerita ni pun dah meremang bulu tangan aku ni.

Aku yakin korang pun pernah alami, mungkin tak cerita dekat orang lain.

Ada lagi perkara yang berlaku di jalan raya yang korang tak tahu.

Korang baca dekat pautan ini .

Macam-macam rupanya perkara pelik yang berlaku , kadang2 tu hanya musim perayaan saja.

kalau korang baca entri yang aku kongsikan tu, mesti korang faham maksud aku.

jadi hati-hati lah yer, jangan pula korang terkena nanti.

sekian.

No comments:

Powered by Blogger.