Social Media

VIRAL PENGALAMAN " ANEH " KETIKA PERTAMA KALI BERPUASA

Hari ni aku nak cerita mengenai pengalaman aneh ketika pertama kali berpuasa. Memang ramai di antara kita rasa aneh bila pertama kali berpuasa. tapi perkara aneh itu hilang sikit demi sikit bila kita dah terbiasa dengan puasa.
VIRAL PENGALAMAN " ANEH " KETIKA PERTAMA KALI BERPUASA
VIRAL PENGALAMAN " ANEH " KETIKA PERTAMA KALI BERPUASA


ya ,

Rasa sakit perut .

Kalau tak puasa, kita susah nak sakit perut sebab dalam perut kita sentiasa ada makanan. al maklum lah budak-budak mesti sentiasa makan jer keja kan.

hehehe

bila first time puasa, terus rasa sakit perut yang amat sangat sampai rasa nak berbuka pula masa tu.tapi sebab pikiaq duit raya , jadi ku gagahi jugalah hehehe

alhamdulillah rasa aneh di bahagian perut tu hilang bila kita sudah biasa.

Sebut pasal pengalaman aneh ketika puasa pertama kali, korang nak tahu tak ada cerita yang lebih aneh untuk korang.

korang rujuk pautan ini.

Korang mesti TERKEJUT sebab ada perkara yang korang sendiri pernah alami dulu.

aku baca pun terkejut jugak. lebih kurang jer dengan aku. kesian gila tengok muka masing-masing

itulah antara pengalaman aneh ketika pertama kali berpuasa.

aneh dari kebiasaan.

korang ada ke pengalaman yang lain dari yang aku kongsikan tu ? jom komen di bawah.

Sekian .

No comments:

Powered by Blogger.