" Orang Lelaki Pun Ada Perasaan " - Luah seorang lelaki

" Orang Lelaki Pun Ada Perasaan " - Luah seorang lelaki
Lelaki juga ada perasaan


Tiap-tiap hari kan mesti kita baca kes perempuan kena aniaya dengan lelaki ataupun kes perempuan yang tak puas hati dengan lelaki kerana tak jaga hati dia.

Banyak juga lah aku baca benda ni

aku pun tak pasti sama ada benda ni trend terkini ataupun sekadar cerita kosong yang di reka di media sosial.

Selalunya bila ada cerita hit ! mesti akan ada cerita yang lebih kurang sama muncul lepas tu.

tengok ja cerita buli, satu kes keluar , lepas tu berderet keluar. hahaha

ada juga yang luahkan macam ni " orang perempuan ni ingat lelaki tak ada perasaan ke ? "

ada juga yang cakap " org lelaki memang tak da perasaan, kami ni tunggul je "

itulah antara luahan yang aku boleh kongsikan. cumanya nak tegur jugalah kan.

" Orang Lelaki Pun Ada Perasaan " - Luah seorang lelaki
" Orang Lelaki Pun Ada Perasaan " - Luah seorang lelaki 


Orang perempuan kena pandai juga jaga hati lelaki. kalau tak jaga, nanti dia cari orang yang boleh jaga hati dia , baru korang terkejut nanti.

Kadang-kadang nampak jer, lelaki macam tak respond bila korang tengah sondol-sondol manja dengan dia. tetapi sebenarnya dia juga ada sisi romantik dan kasih sayang.

Dia juga manusia, sudah pasti dia ada perasaan. mahu di sayangi dan di sayangi. sebab tu kalau tak pandai jaga lelaki, bersiap sedialah dapat Madu. hahaha

baca juga- perempuan ini cerita kisah dia berkahwin dengan lelaki utara

Lelaki sekali dia merajuk, habis lah orang perempuan.

Kita hidup ni kena saling menghargai antara satu sama lain. sebab orang lelaki ada perasaan, orang perempuan pun ada perasaan. jangan hanya nak harapkan sebelah pihak jer nak menghargai kita sedangkan kita tak hargai pun dia.

nak luah kan perasaan geram di media sosial pun hati-hati lah yer. takut ada yang terasa. Bukan tak boleh luah, tapi gunakanlah bahasa yang sesuai jangan main lepas jer tau.

Lepas ni korang belajar nak jaga perasaan lelaki pulak yer. jangan main tuduh-tuduh jer.

boleh dah buang perkataan " semua lelaki sama jer "  tu. hahaha

Sekian

1 ulasan:

  1. kalau nak cerita pasal hati perempuan hati lelaki ni sampai bila-bila pun tak akan habis. Sama-sama lah hormat-menghormati sesama jantina..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.