Drama Isteri - Isteri Ayah

Isteri-isteri Ayah. Sebuah drama yang di barisi oleh pelakon-pelakon hebat, drama isteri - isteri ayah pasti akan membuatkan kita rasa seronok. Aku nampak, drama ni lebih kepada drama kekeluargaan. Sempatlah juga aku usha iklan dekat tv kan, nampak macam lawak jer.

Antara pelakon yang membaris drama isteri - isteri ayah ini adalah seperti berikut :

Drama Isteri - Isteri Ayah
Drama Isteri - Isteri Ayah 

ISTERI - ISTERI AYAH


Bil Episod : 20 episod
Tarikh Mula Tayangan : 3 Julai 2017
Waktu Siaran: Isnin-Khamis, 6.30 petang
Saluran Siaran: TV3
Senarai Pelakon :

Datuk Jalaluddin Hassan
Syazwan Zulkifly
Wan Sharmila
Liza Abdullah
Azza Elite
Faye Kusairi
Ira Ghani
Azad Jazmin
Eira Syazira


Sinopsis Drama Isteri - Isteri Ayah 


[ KLIK ] Sinopsis drama isteri - isteri Ayah

Drama Isteri - Isteri Ayah
Drama Isteri - Isteri Ayah 


Drama komedi kekeluargaan macam ni sesuai untuk di tonton semua lapisan masyarakat kan. tapi mungkin ada yang tak suka tengok kot, hehe sebab poligami . Just Mungkin lah.

Jom kongsikan pasal DRAMA ISTERI - ISTERI AYAH ni dengan rakan-rakan yang lain. Lepas balik kerja boleh lah tengok drama ni kan. sambil nak tunggu drama lepas tu pula. Mesti best jalan cerita ni .

Entri Sebelum - VIRAL PENGALAMAN ANEH PERTAMA KALI PUASA

No comments

Powered by Blogger.