Senarai Pelakon Drama Suri Hati Mr Pilot Raya

24 Jun 2017

Senarai Pelakon Drama Suri Hati Mr Pilot Raya. Baru-baru ni heboh mengenai pasangan #lofattah menerusi drama suri hati mr pilot. Haaa kini drama tu kembali untuk episod raya pula. Mesti ramai peminat-peminat lofattah tak sabar nak tengok drama ni kan.

Ramai yang tanya, bila tayangan drama suri hati mr pilot raya ni dan barisan pelakon drama suri hati mr pilot raya ni. Berikut merupakan senarai pelakon drama suri hati mr pilot raya.



Senarai Pelakon Drama Suri Hati Mr Pilot Raya
Senarai Pelakon Drama Suri Hati Mr Pilot Raya


SENARAI PELAKON DRAMA SURI HATI MR PILOT RAYA


Waktu Tayangan : Raya Pertama - Ahad, 25 Jun 2017, 9.00 malam 
Saluran Siaran : Astro Ria 
Senarai Pelakon

Fattah Amin
Neelofa
Duerra Mitilda
Alvin Chong
Nina Juren


Senarai Pelakon Drama Suri Hati Mr Pilot Raya
Senarai Pelakon Drama Suri Hati Mr Pilot Raya


Tak sabar lah pulak nak tengok PELAKON DRAMA SURI HATI MR PILOT RAYA beraksi di hari raya pertama nanti.  ada tak peminat-peminat lofattah dekat sini ? jom follow blog ni .

Drama suri hati mr pilot yang berjaya mencetuskan fenomena pada tahun ini sememangnya meninggalkan kesan dalam hati penonton. Mungkin kisah cinta pelakon drama ini menjadi bualan dan moment sweet mereka turut menjadi bualan peminat.

Namun apakan daya, jodoh tidak mengizinkan mereka bersama. adioss lofattah . hehehe

Semoga entri senarai pelakon drama suri hati mr pilot raya ini menjawab persoalan korang terhadap drama ini. nanti jangan lupa tengok drama ni tau.

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kataubaid© .