Senarai Pelakon Drama Bahagia Kasihmu

Senarai Pelakon Drama Bahagia Kasihmu. Drama yang mula di tayangkan di tv 3 pada minggu lepas bertajuk Drama Bahagia Kasihmu. Drama ini menggantikan drama Mak cun 3 yang dah habis tayangannya minggu lepas. Untuk pengetahuan korang, Drama baru ini telah di tayangkan sebelum ini. rasanya di tv 9. Berikut merupakan senarai pelakon drama bahagia kasihmu.



Senarai Pelakon Drama Bahagia Kasihmu
Senarai Pelakon Drama Bahagia Kasihmu



Senarai Pelakon Drama Bahagia Kasihmu


Bilangan Episod : 13 
Tarikh Mula Tayangan : 14 Jun 2017
Waktu Tayangan : Rabu-Jumaat, 9.00 malam
Saluran siaran : TV3
Senarai Pelakon

Fezrul Khan
Eyka Farhana
Tisha Shamsir
Farisha Irwayu
Afifah Nasir
Zaidi Omar


Kalau korang tengok DRAMA BAHAGIA KASIHMU mesti korang akan tengok bertapa hebatnya pelakon drama ni bermain dengan emosi.

sedih juga drama ni sebenarnya.

Aku harap korang kongsikan Senarai Pelakon Drama Bahagia Kasihmu , supaya rakan-rakan korang yang lain pun tahu drama ni kan. tak lah korangg tengok sorang hehe. kalau yang dah tengok tu, apa pendapat korang mengenai drama ni ?

Sekian.

1 ulasan:

  1. Mek Cun habis dah....kalau tak selalu dok layan citer tu..heeee

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.