Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar Pulau Pinang

Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar Pulau Pinang. lokasi nasi lemak kukus sedap Pulau pinang ? Ramai yang datang ke pulau pinang tapi dia tak tau tempat mana yang best untuk makan. Terutamanya dalam pulau kan. jadi sebagai anak jati pulau pinang, aku cadangkan satu restoran nasi lemak kukus yang sedap dalam pulau pinang.

Bagi yang berminat nak cuba boleh lah terjah ke Restoran Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar. Aku dah makan nasi lemak kukus ni lebih dari 5 kali rasanya dan memang rasa dia sedap dan puas hati.


Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar Pulau Pinang
Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar Pulau Pinang



NASI LEMAK KUKUS PENDEKAR MUSTAR


Lokasi : Kampung Tersusun Sungai Ara, Jalan Dato Ismail Hashim, 11900 Kampong Sungai Ara, Malaysia

Location : https://goo.gl/u7Zbk8

Facebook : https://www.facebook.com/warungpendekarmustarsungaiarapenang/

Komen :

Memang sedap , banyak pilihan lauk seperti ayam goreng, ikan salmon, telur goreng dan macam-macam lagi yang sesuai di makan dengan nasi lemak kukus.


Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar Pulau Pinang
Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar Pulau Pinang

**gambar sumber fb restoran nasi lemak kukus pendekar mustar

Waktu operasi :

3.30 petang sampai malam. *rujuk page rasmi restoran untuk sebarang perubahan

Kemudahan :

1. Tempat makan.
2. Parking tepi jalan sahaja, hati-hati jangan sampai ganggu laluan.
3. Dekat dengan masjid.
4. Senang nak jumpa.

Bagi yang berminat, boleh terjah . Memang salah satu tempat yang aku cadangkan dekat kawan-kawan aku kalau depa mai penang.

Korang boleh follow lokasi NASI LEMAK KUKUS PENDEKAR MUSTAR ni melalui pautan yang aku kongsikan di atas. ingat ! mesti cuba kalau tak memang rugi.

Entri sebelum : Surat panjang untuk Mak.

Terima kasih sebab sudi baca entri : Nasi Lemak Kukus Pendekar Mustar Pulau Pinang.

Sekian.



1 comment:

  1. Salmon....first time dengar ni nasi le mak lauk ikan salmon...nampak menarik...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.