INI PUNCA SETENGAH JUTA TENGK DRAMA NI , MESTI KORANG TERKEJUT

Korang dah tengok drama yang di tayangkan di tv 3 semasa bulan puasa ni ? banyak kan drama  hehe tapi ada satu drama ni dia dapat rating setengah juta sejak mula di tayangkan . terkejut kan ! best sangat ke drama tu ?

Drama Panasonic ketupat rendang brownies coklat
klu Drama

Drama PKRBC !


Haa, tulah drama dia , Aku kongsi shortform ja , korang cuba teka . drama ni di bintangi oleh rashidi ishak, rita rudaini , katijah tan dan Mior hashim manaf . Aku sempat juga tengok, tapi boleh lah drama ni.

Korang nak tahu tak 4 sebab kenapa drama ni viral gila ! bukan aku cakap tau, blogger ni yang cakap. korang rujuk pautan ni .

Kena maki ke ?

hahaha

korang kena baca pautan tu baru korang tahu.

Malaysia ni kaya dengan drama yang berkualiti di waktu-waktu terbaik seperti bulan ramadhan dan juga hari raya. pendek kata, drama berkualiti ini mampu mencuit hati penonton yang terlalu dahagakan pengisian dalam drama.

Jadi Drama PKBRBC ni sesuai untuk di tonton oleh anda. Drama apa ni ubai ? hahaha korang rujuk pautan yang ku kongsi kan tu yer.

Sekian.

No comments

Powered by Blogger.